Op het door KCAR zelf georganiseerde toernooi om de Beker van Overpelt hebben de deelnemers van KCAR 19 podiumplaatsen behaald. Onder leiding van Leen Put en Indra Winters en met hulp van vele vrijwillige handen binnen KCAR en de WIKF-familie werd ook deze editie van de Beker van Overpelt een soepel verlopend en succesvol evenement. Iedereen van harte bedankt voor alle hulp en voor alle deelnemers die er toch maar weer stonden op die wedstrijdvloer: knap gedaan, proficiat!

Resultaten

1e plaats: Jestin Starinieri, Aleyna Yilmaz, Daphne Kuipers, Marco Pagan en Hans Maes
2e plaats: Mina Azhari, Senne Willé, Roar Hendriks, Huib Fransen en Katja Lijnen
3e plaats: Jules Willekens, Lars Pulgré, Nyah Henrard, Jolie Fransen, Argo De Saedeleir, Khadija Bouddhouft,
Tom Meex, Johnny Szeles en Brahim Khabache

Klik hier voor de foto's.