Met een hele kleine delegatie van slechts drie deelnemers trok KCAR op 7 april naar Koblenz voor de internationale Krokoyama Cup. Eva Kuipers deed mee aan kata én kumite, maar was net terug van een week Italië-reis en had zich daardoor niet goed kunnen voorbereiden op dit toernooi. Ze overleefde op beide onderdelen de eerste ronde niet. Sven Sikorski vocht een goede eerste wedstrijd, maar wist die niet te winnen en ook voor hem was het toernooi daarmee afgelopen. Sidney Van Herreweghe, ook net terug van een schooluitstap, wist zich beter staande te houden. Hij won de eerste ronde, verloor met een heel klein verschil de tweede ronde en moest toen een uur wachten voordat hij mocht herkansen. De eerste herkansingswedstrijd wist Sidney te winnen, maar de tweede herkansing om de derde plaats verloor hij helaas. Maar toch een hele knappe vijfde plaats voor Sidney op dit grote toernooi!

Klik hier voor de foto's.