KCAR zou met vijf deelnemers aanwezig zijn op de Zipangu Pro Cup in Neerpelt, maar vanwege een blessure opgelopen tijdens de training een dag ervoor, moest Huib Fransen op het laatste moment verstek laten gaan. Zo bleven er nog vier deelnemers over...

Na zijn goede wedstrijden op de Krokoyama Cup een week eerder, had Sidney Van Herreweghe deze keer zijn dag niet en hij kwam niet verder dan de eerste ronde. Jolie Fransen vocht een goede wedstrijd, ontdekte na een halve minuut toch een wapen tegen haar Nederlandse opponente, maar kwam uiteindelijk net iets te kort om de winst te pakken. Eva Kuipers kwam in de eerste ronde uit tegen een eliteatlete van wie ze de afgelopen ontmoetingen verloren had, maar stond scherp en wist deze keer knap te winnen. De ronde daarna en de finale leverden geen problemen meer op en Eva werd heel mooi eerste in haar categorie! Zusje Daphne trof een sterke poule met voornamelijk Nederlandse deelneemsters, maar liet zich daardoor niet imponeren. Met haar razendsnelle tobi's wist ze veel punten te halen en ze stootte door naar de finale, waarin ze uitkwam tegen een deelneemster van team Utrecht. Ook nu weer zette Daphne haar beruchte wapen in en sleepte puntje na puntje in de wacht, om de wedstrijd uiteindelijk tien seconden voor tijd met 8-0 en een enorme overtuiging te winnen!

Klik hier voor meer foto's.