KCAR trok dit jaar met acht competiteurs naar Hoeselt voor het jaarlijkse toernooi om de Beker van Hoeselt. Sidney Van Herreweghe en Daphne Kuipers waren al opgewarmd op het Open Nederlands Kampioenschap de dag ervoor, maar voor Sven Sikorski, Huib Fransen, Jolie Fransen, Jari Rovers, Fabian Szeles en Mohammed Bouddhouft was het de eerste wedstrijd van het seizoen. Daphne en Sidney zetten hun triomftocht van dat weekend voort en werden allebei winnaar in hun categorie. Fabian wist een derde plaats te bemachtigen, maar het waren vooral broer en zus Fransen die de show stalen. Ze zitten allebei nog maar net in een volgende leeftijdscategorie, maar lieten meteen al zien wat ze in huis hebben door alle wedstrijden te winnen en een eerste plaats te behalen! Proficiat!

Klik hier voor de foto's.