Groot-Kortenberg

Ontdek meer

BELANGRIJK BERICHT AAN ALLE LEDEN

ZATERDAG 20 April:  Belgisch Kampioenschap WIKF te Bilzen.
Deelname voor alle leden. Deelname kan in Kata en / of Kumité.

Schrijf je tijdig in via de clubtrainers.

***********************************************************************************************************************

ZATERDAG 25 Mei:  DAN-graden training te Hechtel-Eksel.
Deelname voor alle zwarte gordels. DUS hierdoor is GEEN TRAINING voor Groepen A & B !!

Plaats:  Gemeentelijke Sporthal van Eksel; Dennenlaan 8 te Hechtel-Eksel

ZATERDAG 22 Juni: Open WIKF-Stage te Hechtel-Eksel.
Deelname voor alle leden en DUS hierdoor is GEEN TRAINING voor Groepen A & B  in Kortenberg!!

Plaats:  Gemeentelijke Sporthal van Eksel; Dennenlaan 8 te Hechtel-Eksel
Meer info zie Twizzit !!

Beste karateka’s,
van harte welkom op onze website waarmee wij jullie op de hoogte willen houden van de werking van onze club.
Je vind er de nodige info met betrekking tot de club zelf, van alles over Wado-Ruy & W.I.K.F., de agenda, evenementen, foto’s en nog zoveel meer.
Veel plezier !
Onze club werd opgericht in 1983 door Sensei Luc Galmart.
Later werd de club gerund door zijn leden die daarvoor de nodige DAN-graden behaalden. Zelf ging Sensei Luc Galmart verder met het uitbouwen van andere clubs, die ook werden verder gerund door zijn leden.
Uiteindelijk is onze club in 2015 toegetreden tot de W.I.K.F. – familie (Wado International Karate-Do Federation) op aansturen van Sensei’s Gerrit Baele en Carlo Jansen en in volle medewerking en scholing door Chief Instructor – Mathieu Beysen, de leden van de Technische Commissie en de vele andere clubtrainers en leden van de W.I.K.F. – familie.
Onze club kan rekenen op een goede groep van gemotiveerde trainers en bestuursleden om het niveau van alle clubleden naar een hoger niveau te tillen.

Hironori Ohtsuka

Founder Wado-Ryu

Tatsuo Suzuki

Founder W.I.K.F.

Komende evenementen

april 2024
mei 2024
juni 2024
Geen evenementen gevonden!

Voor dit seizoen zijn de lidgelden:

Voor groep A: 1 training/week = € 160 en 2 trainingen/week = 200.

Voor groep B: 1 training/week = € 130 en 2 trainingen/week = € 150.

Schrijf u zo snel mogelijk in door uw lidgeld te storten op BE78 7340 0919 3686 met de vermelding van uw naam.

Heb je vragen?