Als afsluiting van het seizoen 2023/2024 organiseerde KCAR op 22 juni een stage en 's avonds een barbecue. In de ochtend zorgden trainers Laura, Jari en Daphne voor een geanimeerde training voor de -10-jarigen. In de namiddag waren er twee trainingen voor de overige KCAR-leden: de 10-17-jarigen konden nieuwe partneroefeningen en kata's aanleren door trainer Steven en sensei Alain en voor de 18-plussers was er een training in kumite-kata onder leiding van Paul Van Cleynenbreugel (6e Dan).

's Avonds konden de KCAR'ers en hun familieleden genieten van een uitgebreide barbecue in Den Drossaerd in Pelt. Omdat de Rode Duivels die avond hun tweede EK-match speelden, werd deze wedstrijd op de muren geprojecteerd, zodat iedereen samen het Belgische voetbalteam kon aanmoedigen. Zo werd ook deze editie van de jaarlijkse KCAR-barbecue een gezellig samenzijn.

De geselecteerden voor het aankomende WK WIKF in september trainen de hele zomer door en ook de zwarte gordels en 30-plussers kunnen op donderdagen komen trainen (zie het schema van de zomertrainingen). Alle andere KCAR-leden kunnen gaan genieten van de zomervakantie. Op 19 augustus worden de trainingen weer hervat.

Klik hier voor de foto's van de stage.