Belangrijke data:

Vrijdag 5 oktober: enkel training voor de -12-jarigen van 18.30-19.30 uur, géén training van 19.30-21.00 uur

Allerheiligenverlof (29/10 - 2/11): géén training voor de -12-jarigen, +12 enkel training op maandag 29/10 en woensdag 31/10

2/3/4 november 2018: stage onder leiding van sensei Jon Wicks in Bilzen (indien uitnodiging)

Zaterdag 1 december 2018: KCAR-familiedag in Eksel! 14.00-16.00 uur, voor iedereen. Breng jullie vrienden en/of familie maar mee.

Beste KCAR'ers,

Augustus/september. Hectisch en druk zoals steeds. Veel beginners maar jammer genoeg ook veel opgevers. In augustus zijn we na een lang seizoen (EK Braga) terug gestart met de groten. Op 1 en 2 september organiseerden we een grote flyercampagne in al onze gemeenten plus de scholen, wat weer resulteerde in een hoop nieuwelingen. Bij deze wil ik nogmaals alle helpende flyerhanden bedanken.

September bestond vooral uit trainingen. KCAR-dojotrainingen maar ook in de Honbu Dojo werden de trainingen terug opgestart, zowel de trainingen voor dangraden als de examentrainingen. Sidney en Kevain zitten in de laatste rechte lijn voor respectievelijk de bevestiging voor 1e Dan senior (Sidney) en 3e Dan (Kevain). Daphne Kuipers en haar papa Robert zijn gestart met de voorbereiding voor hun 1e danexamen, ten vroegste in mei.

Op 29 september organiseerden onze WIKF-broeders van Kortenberg en Haacht de eerste Vlaams Brabantse WIKF-stage onder leiding van de technische commissie van WIKF Belgium en de lokale trainers. Er waren 130 deelnemers waarvan 27 KCAR’ers. Een zeer geslaagde eerste editie.

In september mochten we zoals reeds eerder aangehaald een hele groep nieuwe mensen inschrijven: Liesbeth Jaspers, Nusera Tanriverdi, Yasin Tanriverdi, Widad El Ouardi, Thorben Heylen, Cas Caris, Collin Schildermans, Emily Badilla-Renckens, Rune Vanhelden, Kattarinah Bollen, Xander Jansen, Milo Surinx, Ronald Rovers, Tristan van Loon, Dylan van Loon.

Er zijn ook enkele oud-leden die terug gestart zijn: Selin Yilmaz, Eddy Tirea en Inthe Paesen.

De volgende leden behaalden een hogere graad:

Wit-gele gordel of kandidaat 8e kyu: Quinten Plessers, Berre Spleesters
Gele gordel of 8e kyu: Lucas Lamers