Beste KCAR’ers,

Na 18 maanden improvisatie hopen we terug ons gewone ritme te vinden van trainingen, stages, wedstrijden, examens en vooral veel gezelligheid en plezier. Volg zeer goed onze website www.karateclub-kcar.be en zeker onze Facebookgroep “Karateclub KCAR” (enkel voor leden en ouders), en nodig al jouw vrienden uit voor onze openbare Facebookpagina “KCAR”.

Vanaf nu organiseren we ook zaterdagtrainingen voor onze jeugd. Let op: deze zijn niet wekelijks. Dit is afhankelijk van andere activiteiten op zaterdag, zoals stages en wedstrijden (zie ook de “Trainingscycli” op de website).

Op zaterdag 11 september organiseren we voor de laatste maal dit jaar een open clubstage in Eksel. Zorg dat je erbij bent: schrijf je deze week in bij de trainers. Als je niet op de training geraakt, kun je je ook op de dag zelf nog inschrijven, maar we weten liever op voorhand wie er allemaal komen.

10.30 – 12.00 uur: -12 jaar: kostprijs €15
13.30 – 15.30 uur: +12 jaar: kostprijs : €20

Zondag 17 oktober organiseren we onze jaarlijkse katawedstrijd voor beginnende wedstrijdkarateka’s: de Beker van Overpelt. Degenen die hiervoor in aanmerking komen, ontvangen via sempai Brecht een inschrijvingsformulier. Voor velen is dit de allereerste wedstrijd: doe mee en geniet ervan!

Zaterdagnamiddag 30 oktober hebben we het eerste clubexamen van het seizoen in Eksel. De geselecteerden krijgen een inschrijvingsformulier via sempai Laura.

Voor andere wedstrijden en examens worden jullie geselecteerd door de trainers. Noteer in 2021 de WIKF-stage in Kortenberg op zaterdag 2 oktober en de WIKF-stage in Bilzen onder leiding van world chief instructor sensei Jon Wicks in het weekend van 22 t/m 24 oktober (details volgen nog). Noteer in 2022 al zeker de Beker van Overpelt op zaterdag 12 maart 2022 en natuurlijk de internationale stage onder leiding van sensei Jon Wicks in het weekend van 18 t/m 20 maart 2022. Verder zullen er ook nog twee clubexamens plaatsvinden, maar de datums daarvoor moeten nog worden vastgelegd.

Train hard en veel succes, maar vooral… veel plezier!

Sensei Alain Rayen