Kom op 25 mei naar de fuif "KCAR PÃTĨ goed USA" en steun de KCAR'ers die in september naar het WK WIKF in de VS gaan!

Kaarten te koop bij KCAR, in sportcafé Den Heuvel in Eksel en via deze link

De 2017-editie van KCAR's eigen tornooi de Beker van Overpelt was voor KCAR zelf een enorm succes. De organisatie verliep vlot en het publiek kon genieten van de vele kata's die werden uitgevoerd. Sommige deelnemers zetten er de eerste aarzelende stappen op een wedstrijdvloer, terwijl de meer ervaren kampers konden terugdenken aan de tijd dat zij zelf de eerste wedstrijdervaring opdeden op dit tornooi. Uiteindelijk sleepte KCAR maar liefst 26 podiumplaatsen in de wacht, waarvan 11 titels! Dat zou wel eens een record kunnen zijn...

Resultaten

1e plaats: Sam Droogmans, Jestin Starinieri, Nyah Henrard, Fabian Szeles, Roar Hendriks, Daphne Kuipers, Huib Fransen, Sidney Van Herreweghe, Esra Tanriverdi, Dimitri De Raeve en Hans Maes
2e plaats: Myriamme Bouddouft en Glen Vanderheyden
3e plaats: Gies Leynen, Milan Schevenels, Dina Ajouaou, Safa El Ouardi, Jolie Fransen, Shiloh Pagan, Argo De Saedeleir, Sana El Ouardi, Sven Sikorski, Messina Loos, Brahim Kabache, Marco Pagan en Johnny Szeles

Klik hier voor meer foto's.