Het eerste toernooi na anderhalf jaar pandemie: de Beker van Hoeselt! Helaas zijn er in die anderhalf jaar behoorlijk wat competiteurs van KCAR gestopt en de nieuwe lichting is nog niet helemaal wedstrijdklaar, dus namen er slechts vijf KCAR'ers deel aan dit kumitetoernooi. Maar zij lieten zich wel van hun sterkste kant zien! Gies Leynen en Jula Ruysen kwamen uit in de categorie miniemen en vochten allebei heel goed. Gies werd derde, Jula miste op een haar na het podium. Jari Rovers liet in zijn eerste ronde zien wat hij kan als hij op scherp staat, maar verloor helaas in de tweede ronde op scheidsrechtersbeslissing. Jolie Fransen kwam uit tegen haar gebruikelijke tegenstanders, die nu allemaal kadet zijn geworden. De finale was binnen handbereik maar werd net niet gehaald, maar Jolie sleepte wel overtuigend de derde plaats in de wacht. Daphne Kuipers kwam als laatste KCAR-competiteur in actie bij de junioren. De halve finale was op papier de lastigste wedstrijd, maar Daphne wist deze met ruime voorsprong te winnen. De finale was haar kortste tot nu toe: drie gescoorden trappen en één rake stoot leverden haar een 9-0 voorsprong op, waarmee de wedstrijd in 37 seconden was afgelopen! Proficiat alle vijf met deze mooie prestatie!