Zaterdag 28 november was een prachtige en dankbare dag in de geschiedenis van KCAR. In het bijzijn van vele leden en een aantal eregasten vierde de club haar 30-jarig bestaan. 's Middags werd er een kinderfeest georganiseerd, met frietjes, muziek, spelletjes en als hoogtepunt een bezoek van Sinterklaas. 's Avonds werd het feest voortgezet door de jeugdcompetiteurs en volwassenen met een luxueus voorgerechten-, hoofdgerechten- en dessertbuffet, opgevrolijkt door zang en dans van de competiteurs en coaches. Sensei en oprichter van KCAR Alain Rayen werd uiteraard met speeches en cadeaus overladen, en ook zijn vrouw San Bosmans werd in de bloemetjes gezet, want zonder haar toegewijde steun en vertrouwen had Alain dit nooit allemaal kunnen realiseren. Een dikke proficiat voor Sensei, zijn vrouw en alle leden van KCAR voor 30 bijzonder mooie jaren!

Voor de foto's van het avondfeest kijk hier: Avondfeest 30 jaar KCAR.

Voor de foto's van het kinderfeest kijk hier: Kinderfeest 30 jaar KCAR