De 20e editie van de Beker van Hoeselt werd voor KCAR een dag om nooit te vergeten. Jarige Daphne Kuipers zou die dag voor het eerst meedoen bij de miniemen, maar liep enkele dagen ervoor een botbreuk in haar enkel op tijdens een middagspel op school. Geen medaillekansen voor Daphne dus, maar drie weken gips om haar voet. Op de dag zelf maakte Lars tijdens zijn wedstrijd een verkeerde beweging waardoor zijn knieschijf uit de kom schoot. Gevolg: ziekenhuis, gescheurde pezen en zes weken eruit. Lars was nog maar net afgevoerd of Brecht Evens kwam erachteraan: hij was tijdens zijn match met zijn teen in de mat blijven hangen en bleek in het ziekenhuis een open teenbreuk te hebben! Drie geblesseerden op één dag, dat ging alle statistieken te boven. Gelukkig was er ook goed nieuws. Laura Sikorski behaalde een derde plaats, Sidney Van Herreweghe en Eva Kuipers werden knap tweede en Glen Vanderheyden bekroonde de dag met een eerste plaats!

Klik hier voor meer foto's.