Het was maar een klein groepje KCAR-competiteurs dat dit jaar deelnam aan de Tomodachi Cup. Veel ervaren competiteurs hebben inmiddels de zwarte gordel en mogen niet meer meedoen aan dit toernooi, en de nieuwe lichting kumitecompetiteurs heeft nog te weinig trainingservaring om aan wedstrijden te beginnen. En dus waren er slechts vijf KCAR-leden die namens onze club uitkwamen. Jari Rovers trof een ongunstige loting, vocht vooral in de herkansing sterk, maar kwam net iets te kort voor een podiumplaats. Argo De Saedeleir wist in de andere tak van deze poule een derde plaats te behalen. Safa El Ouardi werd ook derde en haar zus Sana mocht zilver mee naar huis nemen. Daphne Kuipers zette haar 'winning mood' van de vorige week voort en won alle wedstrijden in haar poule, wat haar een mooie eerste plaats opleverde!

Klik hier voor de foto's.