Onder toezicht van Sensei John Wicks zijn San Bosmans, Brecht Evens en Sidney Van Herreweghe geslaagd voor hun danexamen.

Voor alle drie was het een bijzondere gebeurtenis. Sidney presteert al jaren exteem goed op alle onderdelen op de grote karatetoernooien. Wat daarbij nog ontbrak was zijn 2e Dan. Na jaren van heel vaak en heel hard trainen heeft hij dan ook een prachtexamen afgelegd. Brecht deed niet voor hem onder. Iedereen kent de gedrevenheid van Brecht: keihard werken en altijd maar de lat verleggen ondanks zijn zwaar geblesseerde schouder. Als toegift mocht hij het in het afsluitende kumitegevecht opnemen tegen zijn pupil, teamgenoot en vriend Sidney.

Zeer bijzonder is ook de prestatie van San. Zij is net als Brecht geslaagd voor haar 4e Dan. San heeft haar 3e Dan gehaald in 1998, 21 jaar geleden. Op een enkeling na kent iedereen San alleen met haar 3e Dan. Toen Brecht op 6-jarige leeftijd met karate begon, had San ook al haar 3e Dan. San is technisch bijzonder goed en heeft veel van haar kennis in de afgelopen jaren overgebracht naar vele clubgenoten. Het is dan ook heel bijzonder dat San het afgelopen jaar de uitdaging heeft aangenomen om voor haar 4e Dan te gaan. Ze heeft dit super gedaan!

Namens de club proficiat met het resultaat!