Door de pandemie was er al twee jaar lang geen instaptoernooi voor kata geweest, dus het werd hoog tijd dat daarin verandering kwam. Door de recente coronamaatregelen werden er wel extra eisen gesteld aan een dergelijk evenement, maar met de hulp van bevriende clubs slaagde karateclub Groot Kortenberg er toch in om dit jaar de Beker van Kortenberg door te laten gaan. KCAR was present met kampers, coaches, scheidsrechters, QR‑codescanners, supporters en fotograaf. De kampers lieten echt het beste van zichzelf zien tijdens de wedstrijden, en de caoches waren dan ook zeer tevreden. Uiteindelijk ging KCAR met 7 bronzen, 5 zilveren en 4 gouden medailles naar huis!

Resultaten:

1e plaats: Dries Wienen, Lars Fedyszyn, Gies Leynen, Jolie Fransen
2e plaats: Zita Weltens, Amber Oyen, Sem Tjoens, Sam Droogmans, Eveline Opstaele
3e plaats: Lotte Tjoens, Auke Tebaerts, Milan Schevernels, Vic Weltens, Jari Rovers, Argo De Saedeleir, Katja Lijnen

Klik hier voor de foto's.